2019 წლის 1 თებერვალს დავიწყე პრაქტიკის კვლევა.
თემად შევარჩიე:
"წყარო, როგორც ისტორიის სწავლების ფუნდამენტი''(საბაზო საფეხურის მოსწავლეებში ისტორიულ წყაროებზე მუშაობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება)
სამიზნე ჯგუფად შევარჩიე; 9-ე კლასი.
გეგმა:
თებერვალი, მარტის პირველი ნახევარი-1. მუშაობა ლიტერატურაზე.
2. აქტიურ რეჟიმში, ყველა გაკვეთილზე წყაროზე დაყრდნობით მუშაობა.
3. საშიანო დავალებად - მოსაძიებელი ინფორმაცია, დოკუმენტური მასალა.
4. დაკვირვება შედეგებზე.
აპრილში - ინტერვენციის დაგეგმვა, სურათიდან გამომდინარე.
მაისში - ინტერვენციის შეჯამება, ანალიზი და დასკვნის გამოტანა.
კოლეგებთან გაზიარება - კვლევის ანგარიში.
თემად შევარჩიე:
"წყარო, როგორც ისტორიის სწავლების ფუნდამენტი''(საბაზო საფეხურის მოსწავლეებში ისტორიულ წყაროებზე მუშაობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება)
სამიზნე ჯგუფად შევარჩიე; 9-ე კლასი.
გეგმა:
თებერვალი, მარტის პირველი ნახევარი-1. მუშაობა ლიტერატურაზე.
2. აქტიურ რეჟიმში, ყველა გაკვეთილზე წყაროზე დაყრდნობით მუშაობა.
3. საშიანო დავალებად - მოსაძიებელი ინფორმაცია, დოკუმენტური მასალა.
4. დაკვირვება შედეგებზე.
აპრილში - ინტერვენციის დაგეგმვა, სურათიდან გამომდინარე.
მაისში - ინტერვენციის შეჯამება, ანალიზი და დასკვნის გამოტანა.
კოლეგებთან გაზიარება - კვლევის ანგარიში.
No comments:
Post a Comment