Wednesday, June 6, 2018

:ჩვენი ქვეყანა"-ბიზნეს უნარ-ჩვევების სამუშაო პროგრამა


                                 ძვირფასო მშობლებო და ბავშვებო!
 ოქტომრიდან ,ბავშვებს ჩაუტარდებათ  ბიზნეს უნარ-ჩვევების გაკვეთილები.კურსი   გაგრძელდება 6 კვირის განმავლობაში .კურსის დასრულების შემდეგ ყველა მოსწავლეს გადაეცემა პროგრამაში მონაწილეობის დამადასტურებელი სერთიფიკატი.
პროგრამის მიზანი:
გაანალიზონ,თუ როგორ იყენებს მეწარმე რესურსებს და თანამშრომლობს სხვებთან საქონლისა და მომსახურების საწაარმოებლად;
გაიაზროს გლობალური კონფერენციის გამო ,როგორ იცვლება მოთხოვნა თანამშრომლებსა და წარმოებაზე;
                                                    
სამუშაო პროგრამა
"ჩვენი ქვეყანა"
N
თვე და რიცხვი
  თემა
მიზანი
აქტივობა
     რესურსი
ხანგრძ-
ლივობა
1.
27.10
როგორია შენი ბიზნეს-იდეა?
მიიღონ თავისუფალ მეწარმედ ყოფნის გამოცდილება და გაიგონ,რას ნიშნავს მეწარმეობა;
გამოარკვიონ სამეწარმეო საქმიანობის დაწყების ფაქტორები;
შექმნან რეკლამა;

ჯგუფებად დაყოფა; ფლაერის შევსება; რეკლამის შექმნა; პრეზენტაცია; გამოკითხვა; ცხრილის შევსება;
სამაგიდო ბარათი; მოსწავლის ფლაერი;   ბიზნესის თემატური ბარათების ფურცელი; კალამი;   ფანქარი;

30 წთ
2.
3.11
ბიზნესის ორგანიზება
ბიზნესის სამი ფორმის იდენტიფიცირება;
როლური თამაში; ბარათების გადაცემა;
პროგრამის პოსტერი; სამაგიდო ბარათი;   მოსწავლის ფლაერი;  ბიზნესის როლური თამაშის სტიკერების ფურცელი;
45 წთ
3.
10.11
რა რესურსები გვაქს
აღწერონ რესურსები, განსა-კუთრებით ადამიანური და კაპიტალური რესურსები; განმარტონ უკმარისობისა და ალტერნატიული ღირებულება; იმსჯელონ ტექნოლოგიაზე, როგორც ბიზნე-სისთვის საჭირო კაპიტალურ რესურსზე;
თემის გაცნობა;  ჯუფებად დაყოფა; ფლაერებისა და ბართების დარიგება; თამაში „დაუკავშირდით“ 
საამაგიდო ბარათი; მოსწავლის ფლაერი; STEM უნარების პოსტერი; რესურსების პოსტერი; სათამაშო დაფა ; სათამაშო ბარათების ნაკრები; კამათლის შეკვრა; ქვების შეკვრა; ფანქარი;
45 წთ.
4.
17.11
სამუშაოდან სამუშაომდე
განსაზღვრონ ის უნარები,რომლებიც საჭიროა სწრაფად მზარდ და მაღალმოთხოვნად სამუშაო ადგილბზე; გაანალიზონ საკუთარი უნარები და დაადგინონ ,რამდენად შეეფერებიან ამა თუ იმ სამუშაოს;
ბარათების დარიგება; წინა მასალის გახსენება; „მოთხოვნადი“ ; პრეზენტაცია;
სახელის სამაგიდო ბარათი; მოსწავლის  ფლაერი;STEM უნარების პოსტერი; სამუშაო უნარების ცხრილი; პროფესიების სტიკერების ფურცელი;
45 წთ
5.
24.11
უნარების ნაკრები
განსაზღვრონ კარიერული კატეგორიები და ის საბაზისო უნარები, რომლებსაც ესა თუ ის სამსახური მოითხოვს; შეადგინონ მარტივი რეზიუმე;
სამაგიდო ბართების დარიგება; წინა გაკვეთილზე განვლილი მასალის მიმოხილვა; ჯგუფებად დაყოფა; კარიე-რული ბართების თამაში; ფლაერების დარიგება;  ფლაერის შევსება (შენი რეზიუმე );
სახელის სამაგიდო ბარათი; მოსწავლის ფლაერი; STEM უნარების პოსტერი; კარიერული კატეგორიების ბართების ნაკრები; კალამი; ფანქარი;

45წთ.
6.
1.12
მსოფლიო კავშირები
აღწერონ რას ნიშნავს სპეციალიზაცია და კონკურენცია ბიზნესში;      გაიგონ მრავალი ბიზნესის გლობალური საჭიროებები;
გლობალური საჭიროებების ბარტების დარიგება;  წრეზე განაწილება; „გლობალური კავშირები“ სერთიფიკატის გადაცემა;





სახელის სამაგიდო ბარათი; მოსწავლის ფლაერი; STEM უნარების პოსტერი; გლობალური საჭიროებების ბართების ფურცლები; ბაჭარი; სერთიფიკატი;

45 წთ

No comments:

Post a Comment