ძვირფასო
მშობლებო
და
ბავშვებო!
ოქტომრიდან
,ბავშვებს ჩაუტარდებათ ბიზნეს უნარ-ჩვევების
გაკვეთილები.კურსი გაგრძელდება 6 კვირის განმავლობაში .კურსის დასრულების
შემდეგ ყველა მოსწავლეს გადაეცემა პროგრამაში მონაწილეობის დამადასტურებელი სერთიფიკატი.
პროგრამის მიზანი:
გაანალიზონ,თუ როგორ იყენებს
მეწარმე რესურსებს და თანამშრომლობს სხვებთან საქონლისა და მომსახურების
საწაარმოებლად;
გაიაზროს გლობალური კონფერენციის
გამო ,როგორ იცვლება მოთხოვნა თანამშრომლებსა და წარმოებაზე;
სამუშაო პროგრამა
"ჩვენი ქვეყანა"
N
|
თვე და რიცხვი
|
თემა
|
მიზანი
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
ხანგრძ-
ლივობა
|
1.
|
27.10
|
როგორია შენი ბიზნეს-იდეა?
|
მიიღონ თავისუფალ მეწარმედ
ყოფნის გამოცდილება და გაიგონ,რას ნიშნავს მეწარმეობა;
გამოარკვიონ სამეწარმეო
საქმიანობის დაწყების ფაქტორები;
შექმნან რეკლამა;
|
ჯგუფებად დაყოფა; ფლაერის
შევსება; რეკლამის შექმნა; პრეზენტაცია; გამოკითხვა; ცხრილის შევსება;
|
სამაგიდო ბარათი; მოსწავლის
ფლაერი; ბიზნესის თემატური ბარათების
ფურცელი; კალამი; ფანქარი;
|
30 წთ
|
2.
|
3.11
|
ბიზნესის ორგანიზება
|
ბიზნესის სამი ფორმის
იდენტიფიცირება;
|
როლური თამაში; ბარათების
გადაცემა;
|
პროგრამის პოსტერი; სამაგიდო
ბარათი; მოსწავლის ფლაერი; ბიზნესის როლური თამაშის სტიკერების ფურცელი;
|
45 წთ
|
3.
|
10.11
|
რა რესურსები გვაქს
|
აღწერონ რესურსები,
განსა-კუთრებით ადამიანური და კაპიტალური რესურსები; განმარტონ უკმარისობისა და
ალტერნატიული ღირებულება; იმსჯელონ ტექნოლოგიაზე, როგორც ბიზნე-სისთვის საჭირო
კაპიტალურ რესურსზე;
|
თემის გაცნობა; ჯუფებად დაყოფა; ფლაერებისა და ბართების
დარიგება; თამაში „დაუკავშირდით“
|
საამაგიდო ბარათი; მოსწავლის
ფლაერი; STEM
უნარების პოსტერი; რესურსების პოსტერი; სათამაშო
დაფა ; სათამაშო ბარათების ნაკრები; კამათლის შეკვრა; ქვების შეკვრა; ფანქარი;
|
45 წთ.
|
4.
|
17.11
|
სამუშაოდან სამუშაომდე
|
განსაზღვრონ ის
უნარები,რომლებიც საჭიროა სწრაფად მზარდ და მაღალმოთხოვნად სამუშაო ადგილბზე;
გაანალიზონ საკუთარი უნარები და დაადგინონ ,რამდენად შეეფერებიან ამა თუ იმ
სამუშაოს;
|
ბარათების დარიგება; წინა
მასალის გახსენება; „მოთხოვნადი“ ; პრეზენტაცია;
|
სახელის სამაგიდო ბარათი;
მოსწავლის ფლაერი;STEM უნარების პოსტერი; სამუშაო უნარების ცხრილი;
პროფესიების სტიკერების ფურცელი;
|
45 წთ
|
5.
|
24.11
|
უნარების ნაკრები
|
განსაზღვრონ კარიერული კატეგორიები
და ის საბაზისო უნარები, რომლებსაც ესა თუ ის სამსახური მოითხოვს; შეადგინონ
მარტივი რეზიუმე;
|
სამაგიდო ბართების დარიგება;
წინა გაკვეთილზე განვლილი მასალის მიმოხილვა; ჯგუფებად დაყოფა; კარიე-რული
ბართების თამაში; ფლაერების დარიგება;
ფლაერის შევსება (შენი რეზიუმე );
|
სახელის სამაგიდო ბარათი;
მოსწავლის ფლაერი; STEM
უნარების პოსტერი; კარიერული კატეგორიების
ბართების ნაკრები; კალამი; ფანქარი;
|
45წთ.
|
6.
|
1.12
|
მსოფლიო კავშირები
|
აღწერონ რას ნიშნავს
სპეციალიზაცია და კონკურენცია ბიზნესში;
გაიგონ მრავალი ბიზნესის გლობალური საჭიროებები;
|
გლობალური საჭიროებების
ბარტების დარიგება; წრეზე განაწილება;
„გლობალური კავშირები“ სერთიფიკატის გადაცემა;
|
სახელის სამაგიდო ბარათი;
მოსწავლის ფლაერი; STEM
უნარების პოსტერი; გლობალური საჭიროებების
ბართების ფურცლები; ბაჭარი; სერთიფიკატი;
|
45 წთ
|
No comments:
Post a Comment